fredag 23 september 2011

Mitt i natten....

Känns det som i alla fall. Klockan tjugo i fem så vaknar jag till av katterna som klättrar i ansiktet på mig. De hade ju sådan tur igår att jag vaknade vid den tiden då jag hörde någon som viskade "mamma", och dum som jag var så gick jag ju upp och gav dem mat då...det fick jag ju ångra idag, då de tydligen vänjer sig snabbt sötnosarna.

Jaja, somnade klockan 21.00 igår, så skönhetssömnen var ju ändå i stort sett avklarad, men det är såååå himla mörkt ute så det är lixom lite svårt att vakna till liv då, och där vi bor finns ingen gatubelysning. Men är det höst så är de! (det har ju sin charm det med)

Angående viskningen i förrgår natt, så berättade jag vid middagsbordet att jag hört någon som viskat och att jag gick in till Lukas för att kolla om det var han,  Sebastian fnissade och berättade att det var han som vaknat då han slog huvudet i väggen??!!

Idag fredag.....som jag har väntat. Inte för att det skall hända något speciellt, men känns ju skönt att veta att det är lördag imorgon och att man förhoppningsvis får lite sovmorgon.

Avslutar morgonens inlägg med visdom, väldigt fin & tänkvärd tycker jag:

♥♥░(¯`:´¯)░♥ ♥ ♥ Använd inte dagen på att se tillbaka
░.(¯ `•.\|/.•´¯)♥ ♥Du ska ändå inte den vägen....
░(`♥•.(۞).•´¯)░(¯`:´¯)♥Lev med de beslut du tar....
░ (_.•´/|\`•._)(¯ `•.\|/.•´¯) ♥ ♥ Även om andra inte accepterar det ♥♥
Livet är som en bok, du kan ändå inte ändra de ting som redan står skrivet, - men du kan starta ett nytt kapitel.. ♥♥

Kram på er alla, och njut av helgen!
/Carolaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar