söndag 25 december 2011

Jul, jul strålande jul.....

Gårdagen var så himla mysig och bra, på alla sätt och vis.

Faktiskt en utav mina bättre jular, trots att barnen inte var med. Men vi hade en mysig grötfrukost tillsammans och sedan fick de öppna klapparna..och de var så härligt att se, och så glada och nöjda över sina paket.

Åkte iväg hem till lilla mormor och har förmånen att få umgås med fantastiska släktingar, massa massa god mat så smaklökarna fick sig en riktig upplevelse....toppa det med en massa goa skratt... kan ju inte bli annat än fantastiskt.!

Kom hem på kvällningen, och umgicks en stund med barnen. Exet och hans bror ville jag definitivt inte umgås med....så patetiskt, kan bli lite sne när jag tänker på det...så mycket bättre att tänka på att jag just nu är inne i en blomningsperiod...då blir jag glad och helt klart förvånad över mig själv ;)

Idag skall jag och barnen åka ut till syster på Björkö och bara har det mys...önskar er alla en fortsatt trevlig helg!

Julkramar
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar