fredag 9 december 2011

Long time, no see....

Men jag är i allra hösta grad levande, lite mycket runt i kring bara. Elle nja så värst mycket är det väl inte egentligen, det är nog bara så att orken och lusten liksom pyst ut..... vardagarna går väl okej, det är nog helgerna som känns jobbiga.

Vad har hänt sen sist då.... förra fredagen var vi på julbord på jobbet, kanongott och åt alldeles lagom mycket, vilket är bra för annars brukar man ju sitta å möla i sig så man är alldeles sprickfärdig
På lördagen åkte jag in till stan för att träffa vänner och jag kan inte minnas när jag hade så skoj och trevligt sist. Fick låna min systers lägenhet och det kändes lyxigt att man fick rå om sig själv. Åkte buss fram och tillbaka och det gick ju hur smidigt som helst. Är man bekväm bilist så tror man ju alltid att just den biten skall vara så krånglig.

Passar på att tacka mina söta systrar som ställde upp med barnvakt och lägenhet...love you!

Men det bästa hände nog igår....fick erbjudande om lägenhet....och jag står som nr 1!!

Berättade för mitt ex att jag beställt tid för värdering nästa vecka och fått erbjudandet om lägenheten..han verkade bli lite nervös..jasså har du så bråttom?? JAAA det kan man väl säga, känns la sådär att gå under samma tak. Men men på söndag är han inte hemma då skall han förmodligen sova borta.... och sen så är det lite annat pyssel som komma skall, vilket jag ser fram emot :)

Nu är denna arbetsveckan snart över, skönt! Önskar alla en skön helg, själv skall jag nog gå i ide över helgen tror jag, känns som en tennisboll studsat ner i halsen på mig...aj.

Kram Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar