onsdag 4 januari 2012

Jippie!!

Nu är jag ett steg närmare. Var och skrev kontrakt på min och killarnas lägenhet idag. Känns så himla gott, bara räkna dagarna tills det är dags för flytt!!


Exet är för det mesta borta och det känns skönt, för då får jag sova i sängen. Annars är jag förpassad till soffan när "Egon" är hemma. Jag frågade honom nu ikväll om det var skrivet i sten att jag måste sova där, försökte förklara att jag måste tänka lite på mig själv också.... men han förstod inte vad jag menade så jag var tvungen att vara extra tydlig. Han klagade över att han får ont i ryggen av att sova på soffan...ja det är riktigt synd om honom...inte!

Sover iofs ganska skönt på soffan med...lägger mig alldeles för sent bara...fast med ett leende på läpparna....och ser fram emot fredag :)

Önskar alla en riktigt najs lillördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar