söndag 29 januari 2012

Nedräkning...

.....tänk att nu är det bara en månad kvar sen flyttar jag.

Det känns stort på nåt sätt, jag ju inte bott ensam på väldigt många år. Kommer kanske att kännas lite ensamt de veckor då jag inte har barnen, men jag vet ju att de bara är ett samtal bort.

Vi uppvaktade ju min syster i förra veckan på hennes 40-års dag och den festen blev kanon, så kul så att vi dansade till 05.30 på morgonen! Är så härligt att umgås med goa glada människor. Och maten var fantastiskt god, även om jag förstod att det var lite turbulent i köksavdelningen :)

På onsdag är jag ledig!! då skall jag passa på att uträtta lite ärenden och även åka till IKEA för att kika runt lite och även provhoppa i sängarna, för det får man väl lov till att göra..eller blir man utkastad då tro??!!..

För övrigt så rullar livet på, jag är glad, lycklig och tacksam. Barnen verkar ta hela separationen bra, jobbet flyter på, jag har köpt ytterligare ett par skitsnygga skor.. och tänka sig att lilla jag har även varit på dejt...det var ju ett tag sedan, men säger bara .... helvete va gött! ;)


Nu skall jag njuta av denna söndag, min yngsta grabb skall tydligen bjuda på fika på vardagsrumsgolvet nu....så dags för mig att gå å mysa. Önskar er en fortsatt härlig dag!
/Carola

1 kommentar: