fredag 3 februari 2012

Morsning korsning

så här på fredagskvällen!

Har nyss kommit hem efter sonen vart på sin breakdance...jag vart lite sur för det va tydligen FF, så jag och lillbrorsan fick inte vara med :(...så vi åkte till Ica Maxi och köpte fredagsmys och stjärtlapp istället.

I övrigt så hade jag nyss ett intressant samtal med mitt ex, han har ful ovana att skriva lappar till mig, och det gillas inte, vilket jag sa till honom, fast på ett snällt sätt. Ringde upp och trodde inte han skulle svara eftersom han struntat i det innan, men kors i taket..han svarade! Det verkar som att vi har kommit fram till en uppgörelse, men jag säger kanske, för rätt som det är så får man ett sms med mindre trevliga ord. Jag håller båda mina tummar att allt skall gå i lås så jag kan gå vidare med mitt.

Och så måste jag passa på  att promota och säga att jag är så himla stolt över min storasyster Helen...hon skall i helgen hålla i modevisningen på Eriksbergshallen  ----->  http://www.brollopsmassan.se/Hem.aspx
Så för alla er som skall på bal eller går i giftastankar är min uppmaning.... Gå dit och naturligtvis passa på att besöka hennes monter http://www.brudobal.se/ 

Själv så skall jag dit på söndag...och inte för att jag skall gifta mig och inte heller gå på bal, utan bara för att det är så himla vackert och så skall jag ge min syster en bamsekram också förstås! Kanske vi ses ;)

Önskar er alla en underbar fredag!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar