torsdag 17 januari 2013

Så arg så jag kokar!!!

Fy farao för att vara arbetslös, fy farao för att behöva ha med A-kassan att göra, inget jag önskar ens min värsta fiende, inte för att jag har någon men ändå.

Jag har fått beslut om en ny avstängning pga egen uppsägning, inga förmildrande omständigheter finns... Fine! jag köper det då jag vet att det är jag som gjort fel och det finns regler & lagar att följa...

Jag har alltså fått utbetalt felaktig ersättning från A-kassan och de kräver återbetalning. Eftersom jag ej vetat hur det skulle bli med avstängning så har jag ej rört dessa pengar som jag fått utbetalt. Men vad jag inte fattar är varför de kräver mig på ett högre belopp än vad jag har fått utbetalt!

Finns bara en sak att göra...ta tjuren vid hornen och ringa....Ska bara lugna ner mig lite först, sen ska jag ringa med min allra lenaste röst :)

Välkommen till Unionen.. just nu är det många som ringer till oss......du har plats 300 i kön...typ eller nåt.


Wish me luck!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar