onsdag 20 mars 2013

Trött, tröttare, tröttast

Jag har lite svårt att koppla bort jobbet när jag kommit hem. Somnar som en stock på kvällen men kan vakna till på natten och då börjar hjärnan att spinna för fullt. Funderar, tänker och planerar på allt  som gäller det nya jobbet. Det är mycket att sätta sig in i, men jag hoppas såklart att jag ska bli varm i kläderna snabbt.

Fast på tal om värme.....det är verkligen SVINKALLT på jobbet så man sitter där och huttrar å spänner sig vilket såklart gör en tröttare. Och ute lyser solen och värmen med sin frånvaro :(

Har idag lagt ut tre termometrar i min lilla håla (kontoret är ett valv utan fönster)  så det ska bli intressant att se va de visar på imorgon. Är ju inte inställd på att de visar några höga temperaturer direkt. Man måste ju ha en dräglig arbetsmiljö, och som det är nu så känns det inte okej, så jag får nog be chefen om en extra värmare när hon är tillbaka från semestern för jag har svårt att klä på mig mer än vad jag redan gör. Ser väl kanske inte så snyggt ut att gå med mössa inomhus när man har kundbesök för bröllop direkt.

Fast nya jobbet är väldigt roligt och dessa dagar har vi haft fullt upp med en massa kundbesök inbokade, så om ni undrar varför min skalle är så stor så är det för att jag har mycket information därinne nu :)

Nu ska jag strax åka iväg på möte för sonens fotboll...jippie!! eller INTE!

Och på fredag och söndag är det visning på huset, så säger som Caroline Af Ugglas...snälla, snälla snälla, håll era tummar för mig. TACK! va ni är gulliga :)

Hej svejs,
Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar