tisdag 12 april 2011

En ny vecka....

Med nya möjligheter

Jag kan! jag vill! jag ska!

Har gått å funderat ett tag på att starta en blogg och tänker........ NU eller aldrig. Bättre att välja NU, eller hur??!!

Jag är dock otroligt oteknisk och har inte så mycket tålamod, men skam den som ger sig....var dag man lär sig nåt nytt, är en bra dag sägs det. 

Bara genom att googla runt och se hur mycket fina bloggar det finns att få inspiration ifrån, det taggar mig, och så mycket bra tips om hur man gör.

Så med andra ord, jag behöver nog inte vara så rädd. Kan alla ni  duktiga.... så kan jag!

Sitter alltså här med min kaffekopp och funderar, vad skall jag skriva?, finns det ens någon som är intresserad av vad jag skriver?

Men okej, jag ger det ett försök, och om inte annat så läser jag ju själv vad jag skriver...blir ju då en form av dagbok för mig själv, där jag kan plita ner mina tankar, drömmar & idéer på allt som far runt i  mitt huvudkontor.

Sen om ni tycker om att läsa det jag skriver och kanske t o m vill kommentera nåt inlägg, så blir jag ju naturligtvis jätteglad!

Nu är det dags att väcka barnen för att gå till skola och jobb, hoppas denna dagen går fort så jag får komma hem och fortsätta med detta, är just nu taggad till tusen....

Tänk positivt, snälla tankar gör dig vacker!

/Carola

1 kommentar:

  1. Kram Bra gjort!! Kommer att följs den med spänning och stort intresse.. :-)

    SvaraRadera