tisdag 19 april 2011

Känns olustigt

Jag har alltid upplevt mig som en omtänksam och kärleksfull person, men någonting har hänt. Jag har börjat växa och det gör förbannat ont. Ni som känner mig hoppas jag förstår, att jag inte gör det för att vara elak, men just nu orkar jag inte hålla upp en glättig fasad... jag bara är.

Orkar inte tänka, tankarna far runt som stormen Gudrun i mitt huvudkontor...tröttsamt!

Vet att jag alltid har ett val, men det är otroligt jobbigt när valen man måste göra påverkar andra. Ordspråket: lättare sagt än gjort stämmer så väl... Måste nog sätta en deadline, för det är inte schysst mot någon och absolut inte mot mig själv!

Skulle egentligen lagt upp lite bilder under benämningen  EGOBOOST efter vår fotografering i lördags, men det får vänta tills jag känner mig lite mer uppåt känner jag..... eller näää..... va fan,  nu var jag där igen.
Jag är ju en tjej som gillar att göra andra glada, kan ju inte bara sluta med det helt plötsligt...så håll till godo. Gillar ni inte det ni ser så har jag ett tips...blunda ;)



I min inkorg i morse låg ett mail från en mycket god vän som sade många fina, tänkvärda ord. Bland annat:

"Kom ihåg att du har otroligt mycket styrka i dig, och Du är drottningen i ditt egna liv! "


Tänk positivt, snälla tankar gör dig vacker!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar