lördag 16 april 2011

Måste ju komma på...

Vad jag skall ha på mig till fotograferingen i eftermiddag!! Men det sägs ju att skönheten kommer inifrån, så då kanske kläder är överflödigt??!  Jag gillar ju shopping, så något bör jag ju hitta i garderoben :) Kommer i vilket fall som helst bli en rolig upplevelse och extra plus är att jag får umgås med trevliga tjejer.

Barnen var på disco igår kväll som Junis hade anordnat, massa blinkande lampor och rökmaskin. Det var en fröjd för mina mammaöron att höra dem berätta om hur skoj de hade haft. De körde tydligen danstävlingen STOP, och när L stod helt still (enligt honom själv) så kom en av discoledarna fram och sa: Tyvärr...du är ute!   L:s snabba respons på det, var att säga: Men, va faaaan!! Ohps, måste nog tvätta munnen hans, med tvål :)

Så igår då när barnen var på disco så fick vi plötsligt 3 timmar helt för oss själva....så jag frågade min man om han ville gå på dejt med mig. Han vågade inte säga nej :) Så vi åkte in till Tai Lee i Kungälv och åt deras goda och billiga buffé. Åt så skjortan stod rätt ut. Är fortfarande mätt!!

På agendan idag står det klippning av barn, de ser ut som två små skogsmullar  i håret just nu. Hade tänkt ta en före och en efterbild, men eftersom en av sönerna är tjurig (gissa vem?) så de bidde ingenting med det.

Eftersom det inte blir några frizz bilder så får ni hålla tillgodo med denna bild. Dessa fina påskägg jag fick av mina barn ......visst är det kreativt. Traditionella påskägg är plötsligt inte så fina längre.













Nä, hur roligt det än är att sitta här, så måste jag fixa i ordning mig så att vi kommer iväg. Önskar er alla en riktigt trevlig lördag, för det skall jag ha!

Mitt ordspåk passar ju riktigt bra en dag som denna med tanke på stundande fotografering:

Tänk positivt, snälla tankar gör dig vacker!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar