onsdag 13 april 2011

Trötter.......

Om jag ändå hade lite mer energi. Vill ju gärna sitta vid datorn och pyssla, men jag sitter bara å gäspar och klipper med ögonlocken. Måste börja inse att jag inte är nån ungdom längre.

Lillgrabben hade migrän igår kväll, så efter att jag hämtat honom hos kompisen så gick han rätt in i säng och slocknade, men klockan 02.00  vaknade jag av tassande fötter och får se honom släpandes på täcke och kudde för att lägga sig på soffan??!! Jaja tänkte jag, han somnar nog om ganska snart.

Det gjorde han...... men han glömde släcka, så hela vardagsrummet badade i ljus från spotlightsen vilket jag upptäckte kl 04.30 när jag vaknade igen!! Inte så konstigt man är  lite trötter....


Men det är som det är.....inget konstigt med det.......tar på mig nattmössan och hasar in i bingen, måste ju få min skönhetssömn, och imorgon hoppar jag upp och fångar dagen innan någon annan hinner före.
Tänk positivt, snälla tankar gör dig vacker!

Sov gott!/Carola

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar