fredag 27 maj 2011

Åhh du ljuva fredag

behöver väl inte säga så mycket mer.....först jobb, sen hem och säcka ihop!!

Och vet ni vad...imorgon får jag sovmorgon för det är inga matcher inbokade...jippie!! Eller nja,  inga som JAG vet om i alla fall. Och skulle det dyka upp något skall jag låtsas som att jag är både blind och döv...lalalala....

Har beställt tid hos frissan imorgon, måste ju va snygg i håret när man skall ut å svira på stan. Kan ju inte ha luggen nedhängande i ögonen när jag skall ut å se på lite ögongodis :)

Skulle så gärna vilja klippa mig kort, alltså riktigt kort, men mitt hår är så fjuttigt och ansiktet runt så risk är väl att man ser ut som grodan boll och det vill jag ju helst undvika. Får väl blir en toppning som vanligt.

Den här frissen är himla snygg!

Igår var det fullt ös på jobbet, sprang som ett jehu kändes det som, men det var kul och dagen gick jättefort. Fick ett mess vid niotiden på kvällen där min chef tackade mig för hjälpen. Blev glad för det!

Får se vad dagen har att erbjuda idag, vet i alla fall att jag skall servera lunch. Kanske att man har sån tur att det blir lite lunchmat över till mig och kollegan, så vi slipper knapra knäckebröd...hade vart himla trevligt!

Ha en finfin fredag!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar