torsdag 5 maj 2011

Aj då...

har precis suttit och skrivit ett inlägg på väg att publiceras. Någonting hände så allt det jag skrivit bara försvann!!! Tiden finns inte just nu  att plita ner det igen, då det är dags för mig att göra mig snyggare och väcka barn etc... Så det inlägget jag tänkt delge får vänta tills ikväll..hoppas det blir kväll snabbt :)

En liten reflektion bara:

Kör lugnt i trafiken!!
Varför har folk så himla bråttom??!! igår när jag åkte till jobbet så var det en bilists som bara var tvungen att köra om. Jag låg i 80 på 70 väg så det var inte det att jag körde långsamt. Då kör idioten om i en kurva och får möte med en skolbuss!! han hade lite till godo, men varför tänker inte människor längre än näsan räcker?!
Okej om han vill riskera sitt egna liv, så kan han väl köra in i en bergvägg eller nåt, inte blanda in en massa oskyldiga barn!!

Ursäkta att jag ryter så här på morgonkvisten, men jag hoppas att jag slipper se idioter i trafiken idag, blir så  arg och ledsen bara jag tänker på det.

Så som sagt..... kör lugnt, ha en fantastisk dag och kika gärna in på min blogg ikväll ;)

Tänk postitivt, snälla tankar gör dig vacker!

//Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar