tisdag 31 maj 2011

Inspiration

Sitter och försöker finna någon form av inspiration, men den vill inte riktigt infinna sig. Kroppen går på sparlåga, nu har jag stängt av igen! Det är nog lite så när det gäller mig, har mina ups and downs, det skiftar från en dag till en annan.

Det positiva idag är väl att solen skiner och det har ryktats att det skall bli upp emot +25 grader. Det är väl på tiden! Men jag tittar ut genom fönstret och ser träden vaja...det innebär att det blåser lite.....brrr.

Tänk att imorgon är det första juni, bara två veckor kvar till för skolavslutning för barnen. Och snart tar min systerson studenten. Jisses vad tiden går fort!

På tal om skola, fick en lapp ifrån ena pojkens fritids om att de skall åka på utflykt, tycker det är jättebra att de hittar på saker med barnen...MEN på lappen står det. "Om barnet väljer att inte följa med så får ni ordna med omsorg på egen hand"...detta gör mig upprörd!!

Men jag skall inte lägga energin på det, sonen skall åka på med på utflykten och jag hoppas att de får en toppendag när det väl är dags!


Avslutar det hela med ett citat:





Lev väl!

/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar