onsdag 1 juni 2011

Låååångtråkigt

Sitter på jobbet, men kan väl erkänna att jag jobbar inte just nu, det är jättelugnt. Kan ju bero på att det är dag före röd dag och många väljer att gå hem tidigare. Till och med  mitt lilla penntroll har gett upp!


I övrigt så får man numera lots till jobbet då det är vägarbeten. Segt som kola är det, men men..... bara att gilla läget. Hinner ju ta ner rutan och fota lite av den vackra naturen som omger oss. För det är väl så det är.... att man skall stanna upp och faktsikt se allt det underbara som finns runt omkring oss. Just i detta nu skulle jag inte alls ha någonting emot att lägga mig platt fall på gräset och bara stirra rakt upp i det blå.


Är just nu sjukt sugen på att baka något gottigt!! Satt och bläddrade i en veckotidning och fann ett recept som verkar vara just det..gottigt!! Hmm kanske skulle prova detta recept. Älskar ju lakrits och allt som är sött.

Visst ser det läckert ut?

Snart dags att avsluta dagen  och ge sig ut i det vackra vädret, men flanera har jag dessvärre inte tid till, skall hem och steka falukorv... hahaha.....

Önskar er alla  en fortsatt fin dag. Kram!/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar