lördag 14 maj 2011

Sitter och njuter

har en kissemiss i knät som ligger och sover, helt utslagen. Så söt! Tar på krafterna att busa så mycket.

Middagen är avklarad, fetaostbiff med ugnsrostad potatis, morötter med rosmarin och vitlök. Mums!!

Lukas fotbollsmatch blev tyvärr förlust med 6-2. Men min pojk gjorde båda målen. Ett med högern och ett jätteschysst med vänstern. Han sken som en sol när han gjorde målen. Det värmer en mammas hjärta när det är svinkallt i övrigt. Stolt är jag!

Hemma är det status quo...dvs ingen kommunikation. Det är väl delvis mitt eget fel. Han försöker, men jag är så tom inombords, så jag orkar knappt svara på tilltal. Orkar knappt ta upp det en gång till. Men jag måste!!

Mitt i allt känslomässigt kaos så ser jag ändå framåt. Jag vet ju att allt kommer att bli bra och att jag återigen blir den levnadsglada tjej som jag alltid har varit.

Nästa helg på lördagen är det final för Sebastians klass i vårcupen på dagen och på kvällen så skall  fostermamma, syster och jag gå och se föreställningen Still Alive med Claes Malmberg på Kajskjul 8. Innan föreställningen skall vi gå på någon mysig restaurang och äta gott. Längtar!

Nu skall jag gå in och ta mig en avkopplande bastustund, och invänta eurovision. Heja Erik!!

Ha en fin lördag! Kram på er!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar