fredag 13 maj 2011

Undrar varför??

Är konfunderad och samtidigt väldigt besviken. Varför vara så engagerad  nu, det var det jag ville ha för flera år sedan. Synd att vakna nu när det hela är för sent. Känns som att det han gör nu spelar ingen roll längre.

I mitt sinne så sitter jag just nu i min lägenhet, har hällt upp ett glas vin och planerar min  framtid. Oj vad mycket härligt jag har att se fram emot.

Sitter och kollar på att boka resa till mitt drömresmål Grekland som jag och barnen skall åka till. Det spelar ingen roll vad det kostar, vi skall bara njuta och ha det gott. Tror jag skall slå till på två veckor med en gång. Vi ska bada en massa och äta mycket glass, för det skall man göra på semestern tycker jag!

Inga problem att ta sig till flygplatsen heller, jag håller händerna på ratten och styr galant i min nya silvriga Toyota Rav4, känner mig inte som kung...men som en drottning och jag har ju mina prinsar med.

En  annan sak som jag bara måstes skriva:

  Till mamma som är i himmelen - Tack! för att du födde mig.
Till mina storasystrar - Tack! för att ni finns, ni betyder jättemycket för mig.
  Till min fostermamma - Tack! för att du finns i mitt liv, betyder också jättemycket för mig.
  Till mina barn - Tack! för att just jag får vara er mamma. 
  Älskar er alla!!
 
Ha en underbart härlig och avslappnande fredagskväll! 

Och kom ihåg vad jag sagt - Tänk positivt, snälla tankar gör Dig vacker! 

Puss & Kram!/Carola







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar