torsdag 12 maj 2011

Dagen har faktiskt varit toppen, bra flyt i allt, och glada gäster. Nice!

Åkte till team sportia efter jobbet för att inhandla svarta shorts och gula fotbollsstrumpor till killarna. Numera måste de ha med det själva till matcherna,  då det tydligen är stort svinn på detta, vissa vet tydligen inte skillnaden på mitt och ditt!

Är otroligt tacksam och nöjd över mig själv, att jag faktiskt har sparade pengar att ta utav när det är viktiga saker som måste fixas. Lukas hade t ex klagat över att hans fotbollsskor klämde och gjorde ont, inte så konstigt kanske, för de var de han hade förra säsongen och de växer ju de små rackarna ;) Och så kan man ju inte ha det om man skall göra massa mål...eller hur!!

Han blev överraskad när jag sa att jag köpt nya fotbollsskor - Åhhh PUMA sa han och gav en bamsekram till mig!!
Naturligtvis blev storebror avundsjuk, men that's life...nästa gång är det ju hans tur. Och han fick ju faktiskt en ny vattenflaska..det ni!

Imorgon är det fredag, himla härligt! Dags att ladda batterierna!!! Så natti natti  på er!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar