måndag 16 maj 2011

Vad fasiken händer ???...

Detta inlägg är tyvärr inte positivt, jag spyr mest ur mig min galla. Sä känsliga läsare varnas härmed!!

Finns det något värre än när någon tjötar hål i huvudet på en. Jag har i vanliga fall ganska stark vilja men nu är det tamejfan för mycket alltså. Maken vill att jag ger honom ett år till av mitt liv, för han skall minsann visa att han kan ändra sig...hmmmm vet ni vad, jag tror honom inte!!

Han vill att vi skall göra saker tillsammans som en familj....hahaha...vi har ju för fasiken varit en familj i tio år...öhhh dags att vakna nu?!

Alla par har kriser i sina förhållanden, man måste kämpa tillsammans säger han. Men jag har återigen förklarat på alla sätt jag kan..jag är känslomässigt död, min motor har gått sönder, energin och orken är slut och jag kan inte återladdas...helt kaputt!!

Vet att det inte alltid är ens fel att två träter, men önskar så att han också kunde inse att vi är för olika, har alltid varit, kommer alltid att vara. Tuff skit!

Är detta middag för en bantare?? nej bara middag för en som är djävligt trött rent allmänt.
Det som stod på menyn idag var tydligen mamma scans köttbullar och skruvmakaroner...yäck!! tilltalade inte mig det minsta så då fick det bli detta istället.

Nu skall jag gå och lägga mig bredvid min hålihövvettjatigaman. Om jag inte hade huvudvärk innan så lär jag få...go'natt!!

/C

1 kommentar:

  1. Och inte nog med det...... Musslan har slutit sig!!! Stå på dig!!! Massor av styrkekramar!!
    Syns i morgon!

    SvaraRadera