måndag 16 maj 2011

Same same...

...no different!

Känns så just nu, måndag, tisdag...veckorna rullar på och helgen går superfort. Kan man stanna tiden lite grann, Tack!

Vet inte vad jag vill, eller jo det vet jag väl egentligen, men jag känner mig trängd. Ja nästan tvingad. Det känns inte okej!!

Hockeyfinal är ingenting för mig, så jag låg och tittade på film igår No strings attached hette den, med godingen Ashton Kutcher i huvudrollen, skönt att drömma sig bort en liten stund. Man vet ju liksom att det är film, men det måste väl finnas sådana män i verkligheten också, frågan är bara vart. Nu skall jag spärra upp de blå riktigt ordenligt så jag inte missar något.

Råkade surfa in på en annan blogg, det skulle jag inte ha gjort..nu blev jag ledsen. Usch vad mycket hemskheter det finns i världen. 

Tips! Om du idag ser någon som tappat sitt leende, ge honom/henne det tillbaka.

Ha en super fin måndag och var rädda om varandra!




/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar