torsdag 14 juli 2011

Har tydligen haft lite bloggsemester också....

Dagarna har gått otroligt fort, bara idag och imorgon kvar sen jobb i två veckor..men den som väntar får sedan semester igen :)
Vi har haft jättefina dagar tillsammans, med bad i sjön hemmavid, bad i pool (om än något kallt ännu), ett besök i Mellerud och dess campingVita Sandar...en helt underbar plats. Har ni inte varit där, så åk dit!

Långgrund sandstrand...

Barnen med spring i benen

Frusen mamma :)
Vår tanke var att vi skulle hyra en stuga där, nu till helgen, men det vart fullbokat, så det får bli att åka till Orust och Stockens Camping istället som jag fått rekommenderat.

Kollar vädret och önskar väl att det blir något bättre än vad som sägs. Ja..... jag vet att jag är lite kinkig och klagar ofta över vädret,  men 16 grader och växlande molninget är ingen sommar för mig...

Igår var hela familjen på Liseberg (Sorry M, hann inte hämta korten som du sa att jag fick låna, blev lite hastigt påkommet, kanske kan låna en annan gång, så tack för erbjudandet). Hur mycket folk som helst, och jättebra väder. Vart ju en del köande, men det är ju sådant man räknar med. Barnen vart nöjda och än mer nöjda när det började lida mot hemgång och vi då sagt att vi skulle satsa på lite godishjul.

Barnen fick egna pengar som de snabbt satte sprätt på. Dessvärre så blev det inga storvinster för dem. Men av någon anledning så brukar jag ha tur i spel...så det blev tre stora stjärnvinster...jisses va tjocka vi kommer att bli :)

Mums, Mums!! 


Glada barn i Pariserhjul!
En riktig liten rallyförare :)

Idag skall vi bara ha en vara dag...skall ut och promenixa med gubben en stund....hahaha lät ju väldigt pensionärs aktigt, men vi behöver röra på "dököttet" lite...semester är underbart...förutom för figuren :)...lite ärenden in till Kungälv osv.. så Tjing tjong, hörs en annan dag!

/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar