måndag 8 augusti 2011

Hej alla sommardiggare!

Ett litet livstecken ifrån mig. Jag har inte slutat blogga...bara haft lite ledigt.

I veckan som gick så har vi haft det ganska så soft, badat i poolen,  varit iväg till Ullared för att sprätta lite pengar. Då maken jobbat så hade jag med mina två grabbar och det gick över förväntan bra. De tyckte det va kul och kan tänka sig att åka tillbaka. Känns lite ovanligt sagt med tanke på att de är grabbar och de brukar ha en tendens att rata allt vad affärer heter. Men det kanske var lockelsen av glass som gjorde det hela lättare :)

Sedan fick även katterna en omgång hos Dr veterinär, så nu kan de springa ute utan att bli anklagade för att sätta små kissar till världen...japp, de har blivit "snoppade" båda två. Det sägs att katter skall bli lugnare.....men de sade inte när....fortfarande full rulle på dem.

I fredags hade vi skaffat barnvakt för att åka ut till Marstrand för att kika på Stefan Anderssons föreställning No 90 Kleist...det vart kanonbra och vi skrattade gott under ett par timmar, och så åt vi gott också:)  Vi  vågade oss inte ner i suckarnas gång, men vi vågade bo över inne på Carlstens Fästning...jättemysig och inga spöken.....denna gång!!

Nu är det dags för jobb denna veckan och barnen får gå till fritids, skall bli kul att försöka få liv i dem nu efter några veckors sommarlov, det har ju inte varit någon direkt ordning med läggning och uppstigning under denna tid. Nästa vecka har vi dock lite ledigt igen.Undrar vad vi skall hitta på då?  Fotbollssäsongen drar ju i och för sig igång igen, så då blir det blir nog inga problem att fylla tiden :)

Igår vart vi och kollade på en ny bättre begagnad bil, maskinparken som vi har på uppfarten är inget att ropa hurra för. Men vi får se vad säljaren säger, vi har prutat...

Nu är det dags att säga hej hej för nu....jag uppdaterar snart igen...och tack för att ni kikade in!

/Carola

1 kommentar:

  1. Tack Carola för din kommentar på min blogg! :) vad kul det känns att du satt hos tandläkaren och läste reportaget! Jag hoppas jag får tidningen idag så jag själv kan läsa det. Det känns lite frustrerande att inte ha läst vad det står i tidningen än hehe :)
    Men jag är glad att du tittade in till min blogg och att du kommer följa den! :) VIlken vacker blogg du har föresten!
    Ha det bäst!
    Kram! /Jonna

    SvaraRadera