måndag 19 september 2011

Antingen är man det

 ... eller så är man det inte.....ja en pyjamas människa alltså. Jag är en riktig pyjamas tjej jag!

Gick å lade mig igår kväll med mjukisbyxor, t- shirt, strumpor och raggsockor!! mao ganska varm klädd med tanke på att det inte ens är vinter och att jag bor i ett hus byggt 2008 :)  Undra vad jag skall ha för pyjamas när det blir riktig vinter ??....kanske en sån där overall som de har som jobbar med att packa varor i frysrum. Men jag börjar nog med att byta från sommartäcke till mitt gosiga duntäcke.

Jag är ute och letar efter ett par pyjamasbyxor med typ hästen mönster, ni vet sådana där stor vit/blå rutiga...om någon har nåt tips om vart jag kan hitta sådana, så får gärna skiva :)

Inatt har jag sovit sååå gott, har iofs drömt en del men det har varit skojiga drömmar. Har legat i nån konstig ställning så att armen domnade på mig, så när klockan ringde så drämde jag omkull den då jag ej hade någon känsel i armen..glasögonen hade jag tappat i golvet i farten så det var mörkt och jag var i stort sett blind när jag skulle hitta dem med famlande händer på golvet, varav en bortdomnad :/  Fnissade gott åt detta när jag vaknade till på riktigt efter två par koppar kaffe... hihihi....

Jag har ju fyllt år, och min syster undrade vad jag önskade mig i present och som vanligt när någon frågar så är det helt tomt i huvudkontoret...varför är det nästan  alltid så?

Jag önskar mig ju iofs en bakmaskin och en ny kamera, men dessa saker är ju ganska så dyra. Sen kom jag på det!!! Önskade mig en biljett + sällskap till Ladies Night...men naturligtvis så finns det inga biljetter kvar...suck!! Får klura på nåt annat istället.

Verkar vara en fin dag ute, kanske dags att dra upp rullgardinen på kontoret så man kan få dagsbehovet tillgodosett.

Önskar er en fin måndag!
/Carola

2 kommentarer:

  1. Sån där frystoka är jag oxå ;) Sover med vetekudden nu ;P
    Önska dig en one peace! Så kan du sova/bo i den :D
    Jag V I L L ha en, fluffig..! Tänk å mysa runt i en sån.. Mmm

    SvaraRadera
  2. Hahaha...där sa du nåt, har inte tänkt på det:) Men helt ärligt...förstår inte riktigt personer som väljer att gå ut med dem, men det är jag det. Men som pyjamas/mys måste det ju vara super! Skall genast googla å se vad som finns.

    Take care....hälsningar Carola.

    SvaraRadera