torsdag 1 september 2011

Blandade känslor

Funderar ganska så mycket över livet...imorgon fyller jag år. Tiden går så himla fort. Men det är först på senare år  man börjat reflektera så över det.

Skolan har börjat igen å allt vad det för med sig....föäldrarmöten, gympapåsar som skall packas...lite matsäckar hit å dit. Helgerna fylls med fotbollsmatcher och fotbollscup...med andra ord...ganska fullt upp.

Det är en intensiv arbetsperiod på jobbet nu också, så man får hugga i lite här och där... så därför hinner jag inte blogga särskilt mycket, prioriterar att försöka komma i säng i någorlunda tid. Vet ju iofs att man inte behöver skriva superlånga inlägg varje gång, utan kanske mer ge ett litet livstecken till de som man inte pratar med så ofta skall veta att man fortfarande existerar. Hepp!Here I am :)

Skall försöka lära mig utav det jag skriver:
Tänk positivt, snälla tankar gör dig vacker!

/Carola

1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen i förskott!!! :)
    Jag fyller oxå år imorgon :D

    SvaraRadera