måndag 5 september 2011

Svinkoppor och ögonoperation

Imorgon får jag vabba, sonen har fått svinkoppor och maken skall för andra gången på en vecka in på ögonoperation. Hoppas att allt går väl denna gången och att det läker som det skall. Har vart några turer fram å tilllbaka till sjukhuset nu.

I helgen som var så var det fotboll för hela slanten....minsta grabben hade match på lördagen och cup på söndagen....det positiva med att vara fotbollsmamma är väl att man kommer ut i friska luften.

Resultatet i matcherna var tyvärr inte så positiva, men de verkar inte hänga läpp för det. De fick ju till och med medalj. Grabben sa till mig i morse: "Mamma jag tror att det är äkta guld, tror inte du?" va ska man säga :)

Det är störtkul att se dem kämpa, försöker att vara en bra hejjaklack, men brorsan tycker bara att mamma är pinsam :)

Min födelsedag var ju i fredags och hela familjen gick till Il Trullo för att äta en god middag, faktiskt himla mysigt. Jag har ju dessvärre gett upp gällande min kamera, som av någon anledning käkar batterier...så det blir inte mest kort tagna nu för tiden :(.....skriver härmed upp på min önskelista:
Ny kamera...typ en sådan här hade inte vart så dumt.

Nu dags att smörja in barnen med antibakteriell kräm och strax själv krypa till kojs...imorgon ny dag med nya möjligheter.


Ha en fortsatt fin måndag...även om det inte är så många timmar kvar.

Kram!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar