onsdag 28 september 2011

Godmorgon Världen!

Har vaknat eller nja snarare blivit väckt...av ja ni vet säkert vilka..Zlatan och Messi, fast det är nog mest Messi som håller på :) Upp å hoppa vi ska ha mat!!! skit samma att klockan bara är 4 på natten!!!

Nähä du den lätta går jag inte på.... tar katten å trycker ner honom lite närmare intill kroppen min,  håller armen om...somnar om....tills klockan blir 5 och han välter ner en bok. Okej dådå...jag skall gå upp :)

Kan ju inte klaga på dålig sömn i övrigt, har sovit som en prinsessa hela natten. Igår kväll hade vi besök, och lite dåligt samvete fick jag för att jag satt och önskade de skulle åka hem....såg klockan närma sig min läggdags tid och jag hade lite svårt att dölja gäspningarna.

Okej nu skall vi nog ta och åka hem. Phju...hej då hej då, vinkelivink....snabbt in å borsta tänderna, på med pyjamas....lampan tänd, nu lampan släckt...ZZZzzzzz....Mmmmmmysigt!

Brukar börja min morgon med en kopp kaffe och lite havregrynsgröt, läsa lite nyheter på aftonbladet, men återigen, det går ju inte att läsa utan att känslostormarna börjar yra i kroppen...läste kort om mannen i Kina som kastade ut en stackars hund gång på gång....fanns ett bildspel med  VÄGRA KOLLA! Kina har dödsstraff om jag inte missminner mig...önskar honom vara ungefär just där.

Bläddrade helt enkelt vidare till artikeln om den gamla damen som skall flytta ner till sin son i Thailand, sån läsning är guld värd...fantastiskt!!

Idag är det onsdag....snart helg..oj så fort det går... Ha en underbar dag för det skall jag!
Kram!/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar