måndag 26 september 2011

Kvälls shopping

Barnen behöver lite nya kläder...surfar runt på olika siter för att finna nåt, men jag tycker inte att kläderna tilltalar mig riktigt.....har alltid tyckt att HM t ex har bra & småtuffa kläder för pojkar men nu tycker jag inte att jag hittar någonting alls. Nu är det ju kanske inte jag som skall säga vad jag tycker för de är ju grabbarna som skall ha dem på. Inte för att jag har dålig smak, men det brukar alltid vara nåt....

Får nog ta med dem på en shoppingdag... bara för dem......och när jag säger detta till dem så får jag nog  lägga till......mamma lovar....jag skall inte kolla på någonting till mig själv!! Jag har nämligen en ful ovana att börja dra mig mot avdelningen för kvinnor och helt glömma varför vi åkt dit :). Men om jag skall få med dessa grabbar på klädjakt får jag ju ändra taktik har jag förstått. 

Får nog bli en heldag på nåt stort shoppingcenter..hmm frågan är bara när man skall hinna??! Därför är ju egentligen nätshopping väldigt bra..några knapptryckningar och pling på sms..du har paket att hämta på posten. Har alltså kluvna känslor om det där :/

Nu dags att krypa till kojs, sweet dreams!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar