söndag 25 september 2011

Morgonpigg...

.....men också väldigt kvällstrött :/

Nu sitter jag här ensammen igen...bara jag som är vaken, alla andra sover så gott. Kaffekoppen står som en trogen vän bredvid...sådär rykande god..doften är ljuvlig just på morgonen tycker jag.

Känner mig som dvärgen trötter nu för tiden. Lägger jag mig ner så somnar jag....ZZZzzzzz.....älskar att sova! Men kanske inte så kul för övriga familjen, särskilt inte på helgerna. Vi hade i alla fall en härlig mys stund och tittade på Fångarna på fortet tillsammans....klockan blev nio, den blev tio.. halv elva..oj vaknade till på soffan klockan är halv 2, kanske dags att bädda ner sig på riktigt...

Igår hade vi besök av svägerska med dotter, svåger och svärmor..... åt lite tacos, bastade och pratade. Jag vet!!... tacos är ju en rätt man äter på fredagar i detta land, men ibland måste man busa till det lite ;)

Idag skall vi ut till vackra Bohus Björkö...bjudna på födelsedagsmiddag...hmmm så gott att inte behöva tänka...jaha vad ska vi ha till middag idag då?! Men innan dess skall vi på presentjakt, och hoppas att vi finner det som vi har i åtanke, för då blir det bra!

Till er som läser min blogg önskar jag en härlig söndag!

Kram, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar