måndag 3 oktober 2011

Jag knycker den idén!

Har sett andra göra något de kallar för måndagslista och det verkar intressant. Hittade en hos http://jennyn.se/index.html som även har gjort en länklista till andra som också gör måndagslistor, det verkar spännande så jag hakar på.

Idag, måndag är jag glad för:
  • Att jag fick sluta lite tidigare i fredags
  • Att jag fick bokat en läkartid (har dragit på det lite väl länge)
  • Att jag hade min storasyster på besök i lördags och vi hade en underbar dag
  • Att jag fyndade ett så fint halsband till mig själv på loppis
  • Att barnen uppskattade att gå på loppis med sin mamma och att även de fick fynda
  • Att jag vann på bowlingen igår (men de låg hack i häl hela tiden :) )
  • Att jag har skickat iväg en spontan  jobbansöka 

Här kommer lite bilder ifrån gårdagen som var en toppendag för mig och mina små juveler.

Underbar loppis skylt

Häftig vägskylt

Mycket saker fanns det!

Bland annat detta fina halsband

Lite energipåfyllning innan bowlingmatch

Sebastian fick strike  en gång

Och lillebror Lukas fick 2

Dock blev det inget bildbevis på att mamma  var med och som fick 5 strikar, jag var för snabb helt enkelt :)

En helg att minnas, men nu så tar vi tag i veckan.
Ha det bäst!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar