måndag 17 oktober 2011

Måndagslista..

Idag måndag är jag glad över...
* att jag överlevde helgen
*  att jag hittade vinterkläder till barnen
* att jag fick tummen ur att tvätta bilen
* att jag är ledig på torsdag
* att jag har möjlighet att blogga
* att jag har fina läsare som kikar in och
   lämnar små hälsningar ibland. Tack!

Liemannen är också väldigt glad över sin nya dräkt, han skall på spökkalas om två veckor :)
I lördags när jag var ensam passade jag på att öppna mina paket.....massa levande ljus...love it! skall bara köpa blockljus att sätta på fatet och lysa upp tillvaron rejält :)
På de fina ljuskopparna står det fina citat, lyser vackert!

Så var det med det.... dags att ta tag i veckan...eller nja i alla fall börja med att ta tag i denna dagen, det sägs ju att man skall leva i nuet!
/Carola

4 kommentarer:

  1. Fint fat!!!!
    Hoppas veckan blir bättre än helgen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Knasigt.. Via datorn fick jag inte kommentera..? Men via mobilen gick det. :S

    SvaraRadera
  3. Javisst är det fint mitt nya fat :)

    Läste någonstans om att de visst vart klagomål om att inte kunna lämna kommentarer på just blogspot, men kanske att det hade något att göra med vilken webläsare man använde, firefox osv.

    Men himla tur att det finns mobil :)

    Ha en fin kväll Miss C.
    /Carola

    SvaraRadera
  4. Så trevligt att just du hittade till mig. Vilken otäck lieman du har hemma i köket, säkert söt som socker därunder. Sedan tycker jag att det är fint med tacksamhetslistor. Borde kanske skriva en själv, för även om det är förbannat trögt just nu så finns det ju alltid alltid små och stora saker att vara glad över.

    SvaraRadera