lördag 8 oktober 2011

Njuter!!

Dels för att det är lördag kväll.....sitter och sippar på en dagens och har det allmänt varm  å mysigt. Nu är det höst! för brasan är tänd för första gången i år.

Men också för att jag igår såg till min egen önskan och handlade paket...till mig själv!!!  Är inte min paket snygga så säg....

Nyfikna på vad som ligger i ? :)

Sebastian va på discokalas igår kväll och hade en kompis som nattade över...tror de kom i säng runt 12 snåret...de hade mycket att tissla om:) Hade själv god lust när jag släppte av dem, att stanna kvar på discot å svänga mina lurviga , men tror inte att det hade vart så populärt..eller?!

Har spenderat dagen med att softa och åka till Stenungstorg för lite shopping med maken. som köpte sig en jacka och ett par skor. Själv inhandlade jag ett öljettverktyg till mig själv, men letade febrilt efter stämplar.... Men de hade inga!! :(

Sitter nu här och försöker googla på vart jag kan köpa fina stämplar med text.....har tidigare hittat massa hemsidor med stämplar jag kunnat tänka mig (men inte ansett jag haft råd att beställa...pucko! ) Himla osmart av mig att inte spara dem bland favoriter heller *Bannar mig själv*
Så om någon vänlig själ ute i bloggvärlden kan tipsa om någon bra sida så gör ni mig jätteglad!!

Nu dags för lite familjemys med tv och fångarna på fortet!!
Ha en go lördag kväll allesammans!!
Kram Carola

2 kommentarer:

  1. Kika in hos gummiapan.se.
    Dom har flera fina stämplar till kanon bra priser.
    Ha en härlig måndag!
    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Blir nog till att lägga en beställning tror jag :)
    /Carola

    SvaraRadera