måndag 10 oktober 2011

Måndagslistan...check!

Idag måndag är jag glad för....

.... att helgen har varit helt okej
.... att jag har ett arbete att gå till
.... att vi kom i tid till skola och jobb
.... att jag får ett bra peppande mail varje måndag morgon.
.... att jag har två underbara systrar
.... att jag skall gå på kursen igen på onsdag
.... att jag anmält mig till en annan kurs i november
.... att jag köpte paket till mig själv!

När det gäller paketen väljer jag att njuta av dem ouppackade en liten stund till ,de är så vackert inslaget och får mig att le..dessutom så vet ju jag vad som är i..hihihi. Hade jag inte vetat så kan ni vara säkra på att pappret flygit av snabbare än snabbast ;) Men snart skall jag avslöja vad det är i. Det ena paketet kan ni kanske gissa er till eftersom jag ju skrivit om det i bloggen, men i det andra har ni ju ingen aning :)

Gårdagen var kall å blåsig...fotbollsmatcher åt höger och vänster, som tyvärr slutade med förlust, men som vanligt så spelade mina guldklimpar väldigt bra.... *stolt mamma*.

Vi belönade oss med hämtpizza och läsk...och det smakade extra ljuvligt efter att ha stått i storm kan jag meddela.

Önskar er alla en jättefin måndag!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar