torsdag 6 oktober 2011

Positiva möten och överraskning....

Smet hem lite tidigare från jobbet idag. Passade på att åka vägen om Bokia och skaffade mig ett litet fint kalligrafi pennset. Kursen igår kväll var givande och trevlig, men det är övning som gäller för jösses va svårt det va!
Här ska Kalligraferas!

När jag ändå var "inne i stan" så passade jag på att gå in i en nyöppnad butik  "Vackra hem i Kungälv"  säger bara WOW!!...jag riktigt känner hur det bubblar i kroppen när jag går in i sådana affärer... vilka vackra saker... Tjejen tillika ägaren sade att detta var hennes dröm *inte alls avundsjuk*  Hon tipsade mig även att de fanns med på FB, så för de som är nyfikna, kika in där och sök dem . Psst. man kan även trycka på gillaknappen så får man rabatt när man handlar (Ej betalreklam).
http://vackrahemikungalv.blogspot.com

Några steg bort så ligger ju en annan mysig affär som heter Presentproffsen. Och man (läs Carola) kan ju lixom inte bara passera.... Där inne låg ett skitsnyggt fat, som jag nu ångrar att jag inte köpte:( Så det får nog bli en tur dit in igen :). Skall nog passa på att be dem slå in det  i paket också (även om det är till mig själv) för de gör otroligt snygga paket...och man får välja papper och snören helt själv *Tummen upp*
http://www.presentproffsen.se. 

Väl hemma så får jag ett fin fint paket av Sebastian, den lilla sötgurkan.... han vet hur man skall göra mamma glad :)

Lycka i en liten ask :)
Mycket hosta nu....dags att ta sig en kopp te med honung...och en kärleksfull c-vitaminrik mandarin.

Önskar er en fortsatt trevlig kväll!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar