onsdag 5 oktober 2011

Snor och kalligrafi....

Huvudet bankar, näsan rinner och det känns som att jag snart går å tar toaborsten å kör ner i halsen....det klias å rivs!!! Eller vid närmare eftertanke så skippar jag nog det....*yäck* och tar en vicks blå istället.

Yippie!! Ikväll och tre onsdagar framöver så blir det kalligrafikurs  för lilla mig, skall bli mysigt att sitta inne å få lära sig skriva fint när höststormarna yr.....återkommer med bildbevis när jag behärskar tekniken :) 
                                                                                                                                        
Lite tänkvärd pepping till mig själv såhär på morgonkvisten
(och naturligtvis till alla andra underbara också!)

Kramelikram!!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar