fredag 28 oktober 2011

Röhnisch kom till mig.....

Kikade nyss in hos Miss C (en utav mina favvobloggar ) och såg att hon va med och tävla.

Nyfiken som jag är  klickade mig vidare, och fann denna sidan där tävligen finns.....I like!
ettdussinpannor.blogspot.com

Är inte denna jacka från röhnisch snygg så säg!

På västkusten där jag befinner mig blåser det jättemycket, typ nästan storm var och varannan dag, så att gosa in sig i denna jacka hade inte vart helt fel. Så vinst är vad jag hoppas på nu :)

Måste släppa tangentbordet nu och hålla tummarna istället :)

Tjingeling.
Carola

2 kommentarer:

  1. Tack för informationen. Tråkigt dock att höra om sjuk vovve, men hoppas att allt går bra och att han snart tassar runt som vanligt. Kramar till er!/Carola

    SvaraRadera
  2. Tänkte bara tipsa om att jag har en ny tävling i bloggen i samarbete med kakformar.se

    På söndag avslutas två tävlingar där du kan vinna ett presentkort på 2000 kronor hos Photowall och valfri produkt från Myza.se

    Välkommen!

    SvaraRadera