torsdag 1 mars 2012

Min stora dag!!!

Äntligen är dagen som jag väntat så länge på här.

Nu flyttar jag!! Hejdå skogen..hallå civilisationen!

Vet att jag sagt det förr...men jag är så otroligt tacksam att jag har så goa människor runt i kring mig som ställer upp...idag får jag t o m hjälp utav min chef..bara en sån sak :)

Kikade alltså bara in här en snabbis för att meddela detta, så ni vet vart ni har mig. Nu skall datorn packas ner, redo för flytt...men vi hörs säkert snart igen.

Till alla mina vänner och bloggläsare önskar jag en underbar dag!

Kram
C

1 kommentar:

  1. Hej Carola!
    Kikar in för att se hur du har det och det verkar ju riktigt bra!
    Hoppas din flytt gått bra och att du kommer att trivas i ditt nya boende!
    Ha en fortsatt go onsdagkväll!
    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera