söndag 1 april 2012

Någon som sett....

Vart helgen tog vägen?? Herrejistanes va tiden flyger iväg....man hinner ju inte med allt kul man vill göra..

Hipp hipp hurra om än två dagar för sent säger jag till min  lillasyster som i fredags fyllde år. Jag träffade henne iofs i torsdags och sa grattis då + att vi var på fest hos henne igår..vi hade jättetrevligt...tittade på klockan..ohps redan 02.15.....så idag har varit något utav en slappardag..en riktigt riktigt härlig slappardag...mitt leende är stort =)

Idag har ju även mina små gremlins kommit hem och det är en alldeles underbar känsla att få krama om dem riktigt hårt. Och jag har inte förrän de kom hem blivit lurad...tror jag?? Det är ju första april idag... men själv är jag urkass på att luras.

Tur för mig så vart barnen lika slöa som mig, så vi mumsade pannkakor och kolla på film å käka popcorn..sådär lagom en söndag eftermiddag/kväll..

Snart en ny vecka med nya möjligheter... Nu kallar en otålig person på mig så jag måste kila...men ha en superdupernajs vecka allesammans!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar