onsdag 28 mars 2012

Panik

Ja strax innan jag skulle sova igår fick jag lite lätt panik.

Dels utav spindel som hade förföljt mig ifrån hallen in till sovrummet, men också för att min syster fyller 30 på fredag och jag har ingen aning om vad jag skall hitta på i present. Förr kände jag mig mer finurlig och kunde komma på bra saker, men det känns som jag tappat lite av det och det är frustrerande.

Jag vill ju inte bara köpa nåt, utan vill att det skall finnas en tanke bakom och gärna någonting som jag vet att personen vill ha och uppskattar. Hon gillar ju rymden, astrologi osv..så kanske en tur till månen kunde vara nåt eller kanske köpa henne en stjärna, för det har jag för mig, att jag hört att man kan :)

Det kommer säkert ordna sig med det, men har ni här ute några tips eller ideér så dela gärna med er, alla förslag mottages tacksamt :)

Kikar ut genom fönstret och blir bländad utav SOLEN... våren är på ingång...NAJS! Nu lite kaffe sen dags att ta tag i dagen.

Ps. Förresten vill jag bara passa på att skryta också, för det ska man göra minst en gång om dagen. Igår fixade jag mitt trådlösa internet....klappar mig själv på axeln och ler stort. Ds

Hälsningar
Iren Panik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar