måndag 3 december 2012

Hej mitt vinterland!

Nu är du äntligen här, och jag hoppas att du stannar ett tag.

Jag tror att jag tycker om det mer än barnen...de gruffades lite från lillman när thermobyxorna skulle på, men det gick till slut och vi hann i tid till bussen.

Efter att ha vinkat hejdå till barnen så blev det en helt underbar morgonpromenad för mig. Älskar ljudet då det knarrar under fötterna när man går....och ibland så hittar man lite finurliga saker på sin väg. Kanske inte så ovanligt med ett brunnslock mitt i gatan, men tyckte det var fint att det format sig som en stjärna. Sådana saker kan jag bli löjligt glad av att se :)



Nu är det dags att ge sig ut igen, men denna gången för att uträtta lite ärenden....spännande att se vad som dyker upp längs vägen...

Vinterkramar!
/Carola

1 kommentar:

  1. Det är ju jättehäftigt att brunnslocket bildat en stjärna! Det skulle jag också glädjas åt om jag stötte på.
    Jag glädjs åt det här.

    SvaraRadera