onsdag 2 januari 2013

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1.......

GOTT NYTT ÅR!!!


















Denna nyårsafton var  faktiskt en utav mina bästa....
Jag har träffat nya trevliga personer, ätit god mat, tittat på fyrverkerier, druckit en himla massa bubbel och skålat in det nya året tillsammans med människor jag tycker om...kan inte vara annat än underbart!

Jag oroade mig lite innan (helt i onödan visade det sig) för mina barn var glada, och har man glada barn så har de en glad mamma.

2013 vill jag..... 

  • Ha ett nytt spännande jobb
  • Ha god ekonomi
  • Träffa nya trevliga människor
  • Lära mig nya saker och utvecklas
  • Skratta mycket
  • Få sålt huset
  • Motionera mera så jag håller mig frisk och stark
  • Känna, ge och få mycket kärlek
  • Att det blir en RIKTIG sommar med mycket sol och värme
  • Åka på härliga resor

Tack! Tack! Tack!

Härligt att framrutan är större än backspegeln ....God fortsättning på er allesammans! KRAM!
//Carola


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar