måndag 7 januari 2013

En riktig myspys helg!

Carola + Vidar = ❤❤❤.......Igår var det  1 år sedan jag och Vidar träffades första gången! Det passade vi  på att fira i lördags genom att ta bussen in till stan och till stället vi träffades på första gången.... Heaven 23....King size räkmacka och vin...och så lite pussar såklart...mums!

Men myset började redan i fredags då hjärtat kom hit efter jobbet och vi åt en god middag- Inbakad torsk i äggsås.  Fast jag svor lite över rätten jag valt att tillaga, då smördegen inte riktigt ville samma sak som jag!! Där fick jag för att jag försökte göra mig till. Men med lite stödjande pussar så gick det till slut bra,  utseendemässigt ropade jag kanske inte direkt hurra, men det smakade faktiskt riktigt gott!

Efter att ha avnjutit en go lördagsfrukost var det dags att bege sig in till stora staden för att njuta av julklappen som jag gett oss båda....en jättehärlig parmassage

Nyknådade och lite oljiga efter massagen åkte vi för att göra lite "hopp i soffan test"...och därefter tog vi en sväng förbi för att säga hej till min morbrors fru Anita som har utställning på Molitors Galleri & Ateljé.

Igår var det lugnare tempo med mys i soffan i hemmets lugna vrå och ett alldeles för stort intag av kladdkaka :)

Hoppas att ni också haft en mysig helg!
Kram
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar