onsdag 9 januari 2013

Helvetespass!!

Urk, host, stånk å stön......har idag vart nere hos jobbcoachen och samtidigt passat på att fightas med säcken  lite. Men usch vilken dålig kondis jag har!

Har ju bara vart där en gång innan så man kan ju knappast räkna med värsta kondisen, men jag tar ju många, ganska långa promenader och borde väl  ha liteyttepytte flås iaf?? men icke sa nicke...den lyser med sin frånvaro. Kändes nästan som jag skulle dö där en liten smula...coachen skriker "glöm inte att andas" Vafan!!...ska man ha tid att andas också, har ju fullt sjå med att försöka få till koordinationen å bonka på säcken :D



Tur att de är snälla på västtrafik, för jag har fått ett sånt däringa "provåkarkort" vilket var himla tur idag, för idag  hade jag definitivt inte orkat promenera hem.

Så nu blir det lugnt resten utav dagen.....hänga lite tvätt, laga till en smarrig morotssoppa (hoppas jag?!) och slökolla lite tv.....för det är jag väl värd...eller hur?!

Ha det bäst! KRAM!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar