fredag 18 januari 2013

Funderingar i min lilla bubbla...

Har precis avslutat mitt samtal med en trevlig handläggare på A-kassan. Han kunde dessvärre inte hjälpa mig, och inte skatteverket heller som jag rusade ner till igår med panik i blicken...hjälp!!  De förklarade lite så att jag fick ihop helheten. Men jag är sån att när jag inte fattar och kopplar direkt, så blir jag så himla förbannad så tårarna kommer, men 10 djupa andetag senare så är jag på banan igen, och jag återfår lite utav det där jävlaranamma som bor i min kropp :)

Närmsta tiden blir värsta utmaningen för mig MEN JAG SKA KLARA DET! Allt går ju bara man vill eller hur??!

En annan liten funderingar som jag hade i morse på min morgonpromenad....

Jag promenerar precis som om jag körde bil, dvs jag går på höger sida...på min väg så möter jag två damer. De går på "min" sida, kanske har de inte körkort tänker jag, för de väjer inte åt sidan utan det är det jag som får göra. Blev lite pms grinig, men log för mig själv sekunder efter...vad är det att haka upp sig på. Går jag rätt eller går jag fel...finns det rätt eller fel i hur man promenerar...hur tänker ni??

Ryckte på axlarna, lyssnade på underbart fågelkvitter, andades frisk luft och fortsatte min promenad hemåt....hem ljuva hem!


Dagens plånbokskompis från kreativ insikt


Trevlig helg på er! KRAM!

Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar