tisdag 22 januari 2013

Ny dag...nya tag.....nu kör vi!

Igår  var en riktigt trökdag, hittade ingen inspiration någonstans utan satt mest och tyckte synd om mig själv...kollade på film på viaplay i brist på annat, tog en sväng med snabeldraken.....jaha nu då??  kolla lite film igen....trööööök!

Hade skitont i ryggen också, vet inte om det är för att jag hade legat konstigt på natten, eller om det var för att jag och hjärtat var på långpromenad i söndags eller om det helt enkelt var så att kroppen skrek efter sin dagliga promenad?? Men ingen energi= ingen promenad.

Men idag ser det lite ljusare ut utanför fönstret idag, och det lockar fram ny energi i min kropp.....göttans!

Nu dags att lägga in överväxeln, fila lite på mitt cv, kolla jobbannonser, ut å ta en nypa frisk luft och senare i eftermiddag kommer stora grabben hit för att baka tillsammans med en klasskompis då de har en diktkväll på skolan imorgon och skall sälja lite hembakt. Och lilla mamma får väl ta hand om disken kan jag tänka mig?!



Ha en underbar dag!


Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar