tisdag 29 januari 2013

Not so LCHF

Maten jag lagade idag innehöll potatis så inte så mycket LCHF över den rätten. Inte för att jag kör den dieten, men det har ju blivit en del experimenterande kring det den sista tiden...eller ja mest när jag har min barnfria vecka.

Ena sonen har suttit i snart över en timme och petat i maten medans andra sonen är inne på tredje portionen...jaja, att två av tre gillar maten kanske inte är så illa pinkat...

Känner mig på mycket bättre humör idag, fint samtal som avslutade kvällen igår och god nattsömn gjorde att jag vaknade med lite ny energi. Tack!

Fattar bara inte varför jag ska vara så trögfattad vissa gånger...man lär så länge man lever :)

Nu snart dags att fatta pingisracketen....de ska tydligen bli match mellan mig å killarna...vem tror ni vinner??

/Carola


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar