onsdag 30 januari 2013

Inte helt 100..

Konstigt, igår hade jag sån energi så det hade räckt till 2, idag räcker den inte ens till mig själv.

Jag har sovit hela natten, men vaknade 20 minuter innan klockan skulle ringa, kände mig väääääldigt seg. Okej tänkte jag...det blir nog bättre när jag får i mig  lite morgonkaffe. Tjatade på killarna, promenera med dem bort till bussen, vink vink..hejdå!

Fortsatte min morgonpromenad, som vanligtvis brukar ge mig massa energi, men just idag så var stegen jättetunga....hela vägen!

Kom på då jag kände kurrandet i magen att jag har ju inte ätit frukost!!...slevade i mig lite havregrynsgröt när jag kom hem och tänkte att nu får jag säkert lite energi.

Nähä inte det. Känner mig tung i kroppen, fast ändå inte sjuk?? Okej, för en gång skull så skall jag lyssna på kroppen *klappar mig själv på axeln*.

Skulle egentligen åka ner till jobbcoachen vid 12-tiden och köra lite bagfighting, men ringde och sa att jag hoppar det idag. Ska nog kura ihop mig under en filt och slökolla lite tv.....ja så får det bli.

Önskar er en underbar onsdag!

Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar