söndag 27 januari 2013

Tänker jag för mycket??

Svaret är definitivt JA på den frågar. Tänker ibland så mycket så det känns som hjärnan blir överhettad...UR FUNKTION!!

Det finns både fördelar och nackdelar med att tänka tycker jag...när allt flyter på och man har "flow" då är det ju bra, man är kreativ och känner allt positivt. Men när det går mindre bra, man möter motstånd och tänkandet övergår i stress, oro och ibland ångest så är det ju helt klart mindre bra...får jobba lite till med det där.



Helgen har varit okej, men inte mer än så. Snart dags att dra täcket över huvudet, försöka hitta offknappen till hjärnan, somna och vakna till en ny vecka. Med förhoppningsvis miljoner möjligheter Jag vet att de finns där och jag skall bara se till att upptäcka dem!!

Det bästa med hela helgen var att jag idag varit och träffat min underbara väninna som var på besök ifrån Oslo.  DU är guld värd, tack för att du finns i mitt liv ❤❤❤❤

Take care!
/Carola


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar