tisdag 19 februari 2013

Nä nu dj***ar!!

Det här får vi göra något åt omedelbums!

Har envist vägrat att ställa mig på vågen...äger inte ens någon våg. Men hemma hos Vidar häromdagen tog jag mod till mig...för man skall ju utmana sina rädslor eller hur?!

En sån chock!! Visste ju att den inte skulle visa det jag ville, men man känner ju lixom det på kläderna...men att det var såpass..hujedamej! Men uppenbarligen så går jag upp i vikt när jag mår bra, och det är ett friskhetstecken tycker jag :)

Och en himla tur att man kan göra något åt det..så det blir till att försöka hålla sig ifrån det goda och fortsätta med mina promenader.

Blir väldigt inspirerad när jag läser i min kusins blogg..en sån jävlaranamma hon har...kan hon så kan jag!

Nu behöver jag iofs inte gå ner så himla mycket i vikt, men det där med ett par kilo, är ett par kilo för mycket för att jag skall må bra... så nu dags att snöra på sig promenadskorna..tjingalong!

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar