fredag 15 februari 2013

Dagarna rullar på...

Onsdag - Middag på tu man hand med lilleman













Vid lagade god mat, dukade fint och hällde upp saft i vinglas. Tur att det bara var saft, för helt plötsligt kom ett samtal ifrån storebror som var tvungen att bli hämtad, då kompisen han skulle sova hos hade fått feber.

Torsdag - Morgonpromenad & alla hjärtans dag


















Härlig morgonpromenix, fast jag undrade så vart solen tagit vägen?!. Under promenaden så hörde jag helt plötsligt ett väldigt plaskande och trodde att nån kastade något i vattnet, tittade åt höger...och se där...en massa änder som badade. Det kändes vår!

På kvällen så kom Vidar hit och bjöd oss på pizza - Lyxigt! Och så fick jag en alla hjärtans dag present i form av en jättevacker ros, ett sött chokladhjärta och en router - som vi verkligen behövde TACK sötnos!...och jippie, nu är sladdarna borta - UNDERBART!

Vad jag gav mitt hjärta i present kan jag inte med att tala om för det är så pinsamt, men jag skrattade så tårarna rann... Sorry darling! Nästa år hoppas jag kunna köpa något mer romantiskt och fint...för det är du värd som är så fin mot mig - Massa kärlek till dig!!

Efter maten så bjöd vi på tårta. Liten blir större och fyller tvåsiffrigt!! Fast han fyller först på lördag, men då är han hos sin pappa så vi firade honom lite i förskott- HIP HIP HURRA!!














Fredag - Sista dagen på sportlovet med killarna

Får se vad vi hittar på idag. Badhuset, skridskoåkning eller kanske en picnictur ut i skog å mark??
Killarnas pappa kommer först i eftermiddag och hämtar dem och just nu ligger de å snusar gott i sina sängar och här sitter jag och njuter av en god kopp kaffe..

Önskar er en jättefin fredag,
Puss & kram!

Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar